close
close

Váš košík

Ochrana osobných údajov

PODMIENKY OCHRANY SÚKROMIA  V SPOLOČNOSTI CuPo s.r.o.

Spoločnosť Cupo s.r.o postupuje pri získavaní a spracovaní osobných údajov za účelom vybavovania internetových objednávok v zmysle GDPR (General Data Protection Regulation) nariadenia Európskej únie, ktoré vstúpilo do účinnosti 25. 5. 2018. Jeho cieľom je zvýšiť úroveň ochrany osobných údajov a posilniť práva občanov Európskej únie v tejto oblasti.

Zásady nakladania s osobnými údajmi v spoločnosti CuPo s.r.o. popisujú, aké osobné údaje o Vás získavame, ako s nimi nakladáme, za akých podmienok ich sprístupňujeme tretím stranám a ako ich zabezpečujeme.

Otázky k týmto zásadám a postupom pri ochrane osobných údajov môžete posielať na adresu info@cukrarskepomocky.sk, prípadne písomne na adresu CuPo s.r.o., Andrusovova 3, 851 01 Bratislava.

Ako získavame vaše osobné údaje

Vaše osobné údaje získavame od Vás. Poskytujete nám ich pri objednávaní prostredníctvom objednávkového formulára na našej stránke www.cukrarskepomocky.sk, pri objednávaní produktov prostredníctvom e- mailu, telefonicky, prípadne osobne ak požadujete vystavenie daňového dokladu.

Aké osobné údaje potrebujeme pre vybavenie vašej objednávky?

Pre vybavenie objednávky potrebujeme vaše meno, priezvisko, prípadne titul ak ho uvediete v objednávke, fakturačnú adresu, adresu na doručenie ak nie je totožná s fakturačnou adresou, mobil, e-mailovú adresu.

Na aké účely používame vaše osobné údaje ?

Vaše osobné údaje používame na vybavenie a zaslanie objednávky a vystavenie daňového dokladu v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä zákona o dani z príjmov, zákona o dani z pridanej hodnoty, zákona o účtovníctve, zákona o archívoch a registratúrach, t.j.:

- zaslanie objednaných produktov

- účely účtovnej a daňovej evidencie

- účely povinnej archivácie

V prípade udelenia vášho súhlasu používame vaše osobné údaje na zasielanie informácií o produktoch a novinkách v našom obchode. V prípade, že ste nám v minulosti súhlas udelili, môžete ho kedykoľvek odvolať a požiadať o výmaz z databázy na adrese info@cukrarskepomocky.sk, prípadne písomne na adrese CuPo s.r.o., Andrusovova 3, 851 01 Bratislava.

Kto má prístup k vašim osobným údajom?

S vašimi osobnými údajmi prichádzajú do kontaktu zamestnanci našej spoločnosti, ktorí vybavujú objednávky, zabezpečujú s vami e-mailovú komunikáciu a zabezpečujú vedenie účtovníctva.

Pre účely odoslania objednávky poskytujeme vaše osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, titul, doručovacia adresa, mobil Slovenskej pošte resp. kuriérskej spoločnosti GLS Slovakia.

V prípade kontrol zo strany štátnych orgánov (napr. finančná správa ) sme povinní osobné údaje ktoré sú uvedené na kontrolovaných dokladoch sprístupniť aj týmto tretím stranám, nakoľko je to naša legislatívna povinnosť.

Od týchto tretích strán požadujeme rovnakú úroveň ochrany vašich údajov akú uplatňujeme aj u nás.

V žiadnom prípade neposkytneme vaše údaje tretím stranám na marketingové účely.

Ako dlho budeme vaše osobné údaje uchovávať?

Vaše údaje uchovávame pokiaľ ste našim zákazníkom. Ak od vás po desiatich rokoch nebudeme evidovať žiadnu objednávku, vaše údaje vymažeme. Údaje v našom skladovom a účtovnom systéme sme však povinní uchovávať po dobu 10 rokov z legislatívnych dôvodov (zákon o účtovníctve, zákon o dani z pridanej hodnoty)

Ako môžete získať informácie o údajoch o vašej osobe u nás?

Máte právo požiadať nás o informáciu, aké údaje o vašej osobe a za akým účelom ich spracovávame. Tieto údaje môžete aktualizovať, prípadne môžete požiadať, ak pominuli legislatívne dôvody na ich uchovávanie, o výmaz alebo zničenie. Informácie môžete vyžiadať na adrese info@cukrarskepomocky.sk, prípadne adresovať písomne na CuPo s.r.o., Andrusovova 3, 851 01 Bratislava.

Ako zabezpečujeme bezpečné uchovávanie informácií ?

Pre zaistenie bezpečnosti vašich údajov používame pri elektronickom spracovaní počítačové bezpečnostné opatrenia, napr. firewaly alebo šifrovanie. Osobné údaje v papierovej forme zabezpečujeme kontrolou fyzickej kontroly do našich priestorov a k našim dokumentom. Prístup k dokumentom majú len zamestnanci, ktorí majú oprávnenie a ktorí potrebujú údaje k plneniu ich pracovných povinností. Je však potrebné podotknúť, že napriek uplatňovaniu vhodných technických a organizačných opatrení nie je možné garantovať bezpečnosť vašich osobných údajov aj v priebehu prenosu prostredníctvom internetu.

 

Podpora
k produktom
Viac ako 10
rokov na trhu
Kamenná
predajňa
Doprava až
k vám domov